Jumaat, 25 Mei 2012

~Salam Imtihan~

    Seolah-olah baru kelmarin kuliah fasal thani bermula. Sungguh saya kadang tidak sedar betapa cepatnya jarum jam berputar menghalau hari-hari kelmarin, dan tertawa menyambut hari-hari baru.
 
    Dan saya juga seolah-olah tidak sedar, betapa banyaknya waktu yang telah pergi dan menghadiahi saya sekuntum senyum sinis, menyindir dan memarahi saya dek banyaknya waktu yang mungkin terbuang sia-sia. 

    Maaf.

    Dan apabila mengingati bahawa saya pernah berkata pada seorang teman, "setiap hari, setiap jam, setiap minit dan setiap saat itu ada peluang untuk kita berusaha."

    Masih ada masa, dan moga saya (dan anda juga) diberi kudrat untuk meneruskan usaha. 

Jadual Peperiksaan Semester II 2011/2012
Tahun 1, Kuliah Syariah Islamiah
Universiti Al-Azhar Kaherah (lilbanat)

p/s: Harapnya masih mampu tersenyum dan tertawa menghadapi tempoh 27/5 hingga 21/6 ini. Jujur, saya mula rasa panik!! Selamatkan sayaaaa!!! Heheh.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Syukran jazilan atas ulasan anda. Ada masa ziarahlah BQ lagi.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...